TERMENI ȘI CONDIȚII

 

  1. Cine suntem și ce facem?

 

Casa cu Broderii creează trusouri personalizate pentru botez, cu profesionalism și atenție deosebită pentru detalii, folosind doar materiale de calitate ce își păstrează frumusețea odată cu trecerea timpului.

Punem suflet în ceea ce facem, astfel încât toate produsele noastre sunt personalizate și realizate la comandă. Suntem atenți la orice detaliu gingaș al produselor noastre, iar fiecare comanda necesita timp pentru execuție.

 

Nu avem stoc, nu avem magazin de prezentare, iar atelierul de producție nu poate fi vizitat.

Disponibilitatea produselor nu este garantată prin prezența acestor modele pe site. În anumite perioade, executăm numai trusouri de botez, deoarece acesta este domeniul nostru principal de activitate. Atunci când timpul ne permite și avem disponibilitate de lucru, executăm și produse separat (cutii, hăinuțe etc).

 

Orice comandă efectuată sau interacțiune cu site-ul www.casacubroderii.ro este supusă prezentelor reguli, respectiv Termenii și Condițiile și prevederilor cuprinse în Politica de Confidențialitate și Politica Cookie, care definesc și reglementează relația dintre dumneavoastră (Clientul) și societatea Cusătoria Anei S.R.L. Prin utilizarea site-ului sau comandarea unuia sau mai multor produse, Clientul acceptă integral și necondiționat Termenii și Condițiile.

 

  1. Cum se plasează o comandă? Valoarea minimă a comenzii și termenul de realizare.

 

Au prioritate la preluare comenzile în valoare minimă de 500 de lei.

 

Termenul de realizare a comenzii este cuprins între 4 si 50 de zile lucrătoare, în functie de perioadă — de aceea trebuie ca la data plasării comenzii să ne transmiteți care este data evenimentului dvs.

 

Comenzile pot fi plasate doar prin comunicarea scrisă cu noi, în următoarele moduri:

  • Pe site-ul nostru casacubroderii.ro
  • pe pagina noastră de Facebook, printr-un mesaj
  • sau pe numărul de WhatsApp afișat pe site.

 

După ce plasați o comandă, este important ca toate detaliile despre comandă și comunicările ulterioare să se discute numai prin metoda și pe platforma unde ați plasat comanda, pentru coerența informațiilor. Comunicarea dintre client si Prestator se va pastra pe canalul de comunicare unde se confirma comanda de catre Prestator si nici o alta informatie furnizata pe alte canale nu va fi luata in calcul.
Nu corelam chat-ul de whats up cu comenzile primite pe site (cu mail-ul).

Comenzile NU se pot plasa și nici discuta telefonic, deoarece nu avem posibilitatea înregistrării audio.

Plasarea unei comenzi NU reprezintă în mod automat confirmarea comenzii.

Preluarea comenzii NU reprezintă confirmarea acesteia;

Comenzile care sunt clare si cu detalii care se stabilesc rapid au prioritate in preluare in fata comenzilor in care se solicita poze cu anumite detalii in privat, in afara pozelor prezente pe site.

Confirmarea comenzii este reprezentată de emiterea AWB-ului si confirmarea noastră SCRISĂ, după efectuarea plății de către client.

În funcție de perioadă și de gradul de ocupare al atelierului nostru, ne putem afla în situația de a nu putea prelua comanda dvs. Plasarea comenzii nu presupune încheierea în mod automat a unui contract. Înregistrarea și acceptarea comenzii dvs. se face doar după ce vă contactăm și vă confirmăm în mod direct posibilitatea de realizare a comenzii și este achitat avansul.

Clientul are obligația ca după primirea informării de înregistrare a comenzii pe email/Faceboo/WhatsApp, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat compania de eventualele erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, adrese de livrare sau de email completate eronat de client.

Compania nu poate trimite fotografii finale clientilor, insa toate comenzile sunt realizate conform cerintelor si detaliilor primite de la client. Exceptie fac clientii din exteriorul tarii care vor fi primi la final pozele finale, pentru conformitate.

Comenzile care includ cadouri:
Acestea sunt valabile numai respectand numarul total de zile (se intelege ca e vorba de zile lucratoare) iar campaniile cu cadouri se supun anumitor conditii specificate pe bannerul de campanie aferent, prezent pe site in perioadele respective. Si cadourile oferite in campanii se supun tot unui numar total de zile lucratoare. In zilele nelucratoare, nici atelierul nostru nu lucreaza (week-enduri si sarbatori/libere legale).

 

  1. Modalitatea de plată

 

Toate comenzile necesită avans prin transfer online, pentru a fi considerate plasate.

NU încasăm cash deoarece nu avem casă de marcat.

 

Pentru comenzile cu livrare în România se percepe un avans în momentul preluării comenzii, iar  restul de plată va fi achitat la curier, în momentul livrării. Sau integral în avans, după preferința clientului.

 

Pentru comenzile cu livrare în exteriorul României, se cere plata integrală, inclusiv transportul, înainte de preluarea comenzii, deoarece firmele de transport nu preiau colete cu ramburs și nici cu plată transport la livrare, iar noi trebuie să expediem, de cele mai multe ori, chiar în ziua finalizării comenzii și timpul nu ne mai permite să așteptăm 3-4 zile până la încasarea ultimei tranșe de plată după avans.

 

Orice eventuală modificare de preț față de cele de pe site va fi comunicată după primirea comenzii. În cazul unui dezacord privind prețul, clientul poate anula comanda.

În momentul începerii execuției comenzii, după confirmarea scrisă trimisă către client, avansul NU mai poate fi returnat clientului.

În cazul anumitor produse sau a unor valori superioare, sau în perioadele foarte aglomerate, ne rezervăm dreptul de a solicita plata integrală în avans.

 

  1. Costurile de livrare și durata livrării

 

În România, costurile de transport sunt cuprinse între 26 și 35 Lei, de regulă, în funcție de greutatea coletului. Pentru cei aflați în afara ariei de acoperire a Fan Courier (https://www.fancourier.ro/acoperire/ ), firma de curierat va percepe un cost (total) de 55-70 lei în funcție de greutatea coletului.

 

În UE livrăm prin DPD, în Marea Britanie prin Pandoras. Pentru a vă confirma posibilitatea de livrare, precizați data evenimentului, țara și codul poștal.

 

Costurile de livrare în UE sunt cuprinse între 130-160 lei, în funcție de adresa dvs. Pentru expedieri internaționale, datele destinatarului trebuie să aibă următorul format: nume / număr telefon / email / țară, oraș, cod poștal, stradă, număr.

 

Pentru UK costul de livrare este de 185 lei.

 

Majoritatea coletelor sunt livrate în 24-48 de ore. Timpii exacți de livrare depind de compania de curierat. Toate produsele sunt ambalate cu atenție în cutii de carton multistratificat, pentru a evita defecțiuni sau spargeri.

În cazul în care, după mai multe încercări, compania de curierat nu vă găsește la adresă, compania nu își asumă nicio răspundere cu privire la o nouă dată de livrare, ea urmând a fi stabilită de comun acord între părți cu o nouă achitare a contravalorii transportului, de către client. Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic sau prin SMS înaintea livrării, de către compania de curierat. Compania noastră nu își asumă nicio obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extremă (cod galben/roșu/portocaliu) sau acces limitat la adresă. Compania nu va returna avansul sau întreg prețul achitat de client, dacă destinatarul nu ridică coletul la timp de la compania de curierat, nu revine cu o nouă adresă de livrare, datorită acestor întârzieri nu mai dorește să achiziționeze produsul, etc.

 

Comenzile care depășesc un anumit total valoric al produselor comandate (după ce au fost scăzute eventuale discounturi sau vouchere) beneficiază de transport gratuit în limita traseului acoperit de societatea de curierat prin care se expediază coletul. Modificările nu se aplică retroactiv la comenzile deja plasate sau în curs de plasare în timpul aceleiasi sesiuni.

 

Dupa emiterea si transmiterea awb-ului, Casa cu Broderii nu mai este raspunzatoare de livrarea coletului, sarcina revine Fan curier si clientului destinatar.

 

  1. Exceptarea de la dreptul de retragere și înlocuirea produselor

 

Clientul ia la cunoștință faptul că în conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru comenzile care se referă la furnizarea de bunuri care au fost confecționate potrivit specificațiilor consumatorului sau evident personalizate.

Cu câteva mici excepții, toate produsele oferite de noi sunt personalizate cu elemente stabilite unilateral de dvs. Definiția produselor realizate conform specificaţiilor clientului sau personalizate în mod clar este: “orice produse care nu sunt prefabricate, ele fiind realizate pe baza opțiunilor individuale sau ale deciziei clientului — culoare, model broderie, marime, etc — sunt considerate personalizate”.

Prin efectuarea unei comenzi de la Casa cu Broderii, Clientul declară că înțelege că nu se va putea prevala de dreptul său legal de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la produsele noastre, acestea fiind confecționate exclusiv pe baza comenzii sale.  

 

Produsele personalizate sau realizate după specificațiile clientului sunt produse de ocazie, cu garanție de 1 an de la data livrării conform art. 9 alin.(5) OUG 140/2021 și NU pot fi returnate dacă ele corespund calitativ și nu prezintă defecte de fabricație. Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi din punct de vedere al nuanțelor de culoare, fapt datorat diferentelor de culoare între nuanțele digitale (standard RGB), prezentate pe monitor și nuanțele tipărite/vopsite (standard CMYK). Aceste diferențe nu au niciun impact în ceea privește funcționalitatea, design-ul sau caracteristicile fundamentale ale produsului.

 

În caz de neconformitate a calității în ceea privește funcționalitatea sau caracteristicile fundamentale ale produsului, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, inclusiv prin reparație sau înlocuire.

Dacă produsul primit prezintă defecte de fabricație, se va înlocui cu un produs alternativ conform specificațiilor, în cazul în care neconformitatea acestora este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice de la livrare, conform art.11 alin.(7) OUG 140/2021. Dacă se agreează înlocuirea cu un alt produs mai scump, se va achita diferența până la valoarea produsului mai scump.

Consumatorul va returna producătorului în mod obligatoriu produsul neconform sau cu defect de fabricație, pentru înlocuire, fără să mai achite cheltuieli de transport. Costurile de transport pentru produsul înlocuitor sunt suportate de compania noastră.

O reclamație poate fi depusă în termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat, însoțită de fotografii, explicații privind defectul, data comenzii și metode de comunicare (e-mail și whatsapp). Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 14 zile.

 

  1. Calitatea și Disponibilitatea produselor.

 

Produsele sunt, în general, identice cu fotografiile. Vă invităm să consultați opiniile clienților și fotografiile lor, pentru a vă convinge de calitatea produselor noastre.

Specificațiile produselor de pe website sunt menționate în pagina fiecărui produs disponibil.

Este posibil să apară diferențe de pasmanterie, decorații și alte elemente.

Anumite produse/ sau materia primă pentru acestea pot deveni indisponibile în stoc la un moment dat sau pot avea stoc limitat. Compania nu are obligația să anunțe clientul de stocul disponibil în timp real.

Anumite produse pot suferi modificări de poze, specificații, preț sau stoc în orice moment — compania nu are obligația de a anunța clienții sau vizitatorii website-ului de aceste modificări.

Produsele cadou incluse in anumite trusouri raman valabile numai in comenzile complete (cand nu se scot produse din trusoul respectiv)

 

  1. INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE

Înainte de a vă fi trimise, toate produsele pe care le-ați cumpărat de la noi sunt călcate în sistem industrial, la temperaturi foarte înalte – asta înseamnă că nu trebuie să le spălați înainte de a le folosi.

Dacă insistați, rochițele, costumașele și paltonașele pot fi duse la curățătoria chimică. Restul articolelor se spală la 30°C și se calcă normal.

Ațele folosite la brodat sunt de cea mai bună calitate, de fabricație germană, și nu se decolorează nici după spălări repetate.

 

  1. Drepturile de proprietate intelectuală

 

Întreg conținutul site-ului www.casacubroderii.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică WEB, scripturi, programe și alte date , precum și modelele și designul produselor – sunt proprietatea societății CUSĂTORIA ANEI S.R.L. și a furnizorilor săi și sunt apărate de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea unei părți a serviciilor, accesul sau folosirea serviciilor, materialelor sau informațiilor puse la dispoziție de Societatea CUSĂTORIA ANEI SRL prin intermediul site-ului într-un mod care violează legislația românească sau internațională în materie protecția copilului sau în matere de drept de autor și proprietate intelectuală, implică răspunderea civilă sau penală pentru astfel de acțiuni.

Toate drepturile decurgând din dreptul de proprietate intelectuală asupra produselor, modelelor, site-ului, fotografiilor, etc. aparțin societății Cusătoria Anei SRL și nu sunt, sub nicio formă, transferate către Utilizatorii Site-ului, Clienți, Reprezentantul legal, copilul participant sau de către orice alți terți. Utilizatorilor Site-ului, Clienților, Terților, Reprezentantului legal și copilului le sunt interzise publicarea, reproducerea, alterarea, copierea, multiplicarea, distribuirea, arhivarea sau păstrarea, prin orice mijloace, inclusiv electronice, magnetice sau computerizate, integrală sau parțială, a materialelor și informațiilor Cusătoria Anei protejate de drepturi de proprietate intelectuală, și este interzisă copierea, multiplicarea, transmiterea sau dezvăuirea acestor materiale sub orice formă terților, atât pe toată durata derulării contractului, cât și după încetarea acestuia din orice cauză, nelimitat în timp, atât pentru uzul personal cât și pentru uzul comercial, fără consimțământul scris prealabil al Administratorului Cusătoria Anei SRL.

 

În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente/fotografii/texte cu produsele comandate, Clientul declară că deține toate drepturile de proprietate intelectuală asupra conținutului transmis/afișat și nu încalcă drepturile civile sau de proprietate intelectuală niciunei alte persoane fizice/juridice.

Prin trimiterea/afișarea fotografiilor/materialelor video cu produsele noastre și confirmarea de utilizare a fotografiilor cu copii minori purtând produsele comandate se consideră că utilizatorul conferă societății Prestatorului și afiliaților/asociaților acestuia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și transmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi pe paginile sale oriunde în lume, prin orice mijloc (cu titlu de exemplu, reviewuri, comentarii, fotografii/video cu produsele noastre postate pe site-ul www.casacubroderii.ro, pe paginile de social media ale Prestatorului, pe paginile de social media ale Clientului, pe care Prestatorul are dreptul de a le utiliza), cu publicarea/utilizarea numelui pe care clientul l-a folosit pentru transmiterea/afișarea conținutului.

Prestatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru conținutul mesajelor/comunicărilor afișate/transmise de un Client prin intermediul site-ului www.casacubroderii.ro,  a platformelor de social media ale Prestatorului sau pe paginile de social media ale Clientului.

 

Clientul înțelege că este necesară respectarea confidențialității și a dreptul de proprietate intelectuală, și nu va dezvălui unei terțe părți și nu va face publice niciuna dintre informările primite de la companie.

Toate informațiile de orice natură furnizate de către companie clientului, incluzând, dar fără a se limita la comandă, vor rămâne în proprietatea companiei. Ele pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al companiei și doar după obținerea unui angajament de confidențialitate din partea celui care le primește.

 

  1. Răspundere

 

Compania nu poate fi ținută responsabilă pentru daune de orice fel, pe care clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către companie a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după expediere, pentru pierderea produselor sau deteriorarea coletului expediat.

În orice caz în care poate fi angajată răspunderea Prestatorului pentru prejudicii suferite de clienți prin plasarea unei comenzi, răspunderea Prestatorului este limitată la echivalentul contravalorii serviciului achitat de Client.

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Utilizatorii site-ului www.casacubroderii.ro și clienții CUSĂTORIA ANEI SRL se obligă în mod expres și irevocabil să nu facă niciun fel de afirmații false și/sau defăimatoare, postări, mesaje și să nu comită acte sau fapte de natură a denigra în orice fel imaginea, numele, reputația Prestatorului și/sau a proiectelor sale, a altor părinți, copii, utilizatori ai site-ului, în general, orice acte sau fapte care să cauzeze acestora daune materiale sau de imagine, sub sancțiunea plății integrale daunelor pentru acoperirea integrală a prejudiciului direct si indirect suferit ca urmare a unor astfel de acțiuni.

Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clientela și nu dorim să colaborăm cu clienți nepoliticoși; comunicarea nu trebuie să fie dificilă sau conflictuală. Mulțumim pentru înțelegere.

 

  1. Soluționarea reclamațiilor și rezolvarea diferendelor

Clientul se poate adresa www.anpc.ro

Clientul poate adresa orice reclamații în scris, la adresa de e-mail a Prestatorului [email protected], pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.

Soluționarea Litigiilor Online (SOL). Conform Directivei 524/2013, consumatorul are la dispoziție  platforma Comiei Europene ec.europa.eu/consumers/odr/ destinată soluționării pe care amiabilă a disputelor între consumator și comerciant. În prezent această metodă poate fi accesată în România și la link-ul ANPC  https://anpc.ro/ce-este-sal/

Prestatorul și Clientul se angajează să depună toate eforturile pentru soluționarea amiabilă a diferendelor. În ipoteza în care soluționarea amiabilă nu este posibilă, părțile se pot adresa instanțelor române competente, aplicabilă fiind legislația română.

 

  1. Protecția datelor și Politica Cookie

Casa cu Broderii respectă Regulamentul General pentru Protectia Datelor (GDPR 2016/679) și tratează toate datele personale primite drept confidențiale. Pentru integralitatea prevederilor și a drepturilor GDPR, vă rugăm să consultați secțiunea dedicată a site-ului, Politica de Confidențialitate; În cadrul vizitei la paginile noastre de internet, în browserul de internet folosit de dvs. și în echipamentul dvs., introducem și apoi citim fișiere cookies, aspect care face obiectul Politicii noastre cookie, pe care o puteți consulta pe site-ul nostru la secțiunea dedicată.

 

  1. Dispoziții Generale

 

Utilizatorii site-ului www.casacubroderii.ro și ai platformelor de Social Media asociate acestui site sau a site-urilor/paginilor deținute/administrate de Cusătoria Anei SRL sau care se angajează în comunicări sau comentarii sunt obligați să nu transmită sau posteze conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, să nu tulbure în nici un fel drepturile altor persoane, să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală, să nu transmită viruși sau spam, incluzând dar nefiind limitat la, mail-uri sau comentarii în masă/în lanț sau campanii de promovare. Prestatorul nu poate fi obligat la despăgubiri de niciun fel pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări, și are dreptul, nu obligația, de a șterge conținutul astfel descris de pe site.

 

Site-ul folosește măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află în controlul nostru. Societatea Cusătoria Anei SRL nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de erori ale softului cu care este conceput și găzduit site-ul sau pentru erorile în securitatea serverului care găzduiește site-ul. Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru daune directe sau indirecte, previzibile sau imprevizibile, cauzate de utilizarea site-ului.

 

Prestatorul depune toate eforturile pentru a asigura acuratețea și actualizarea informațiilor distribuite pe Website și își rezervă dreptul de a corecta, în orice moment și fără notificare prealabilă, conținutul acestora. Cu toate acestea, Prestatorul nu poate garanta acuratețea, precizia și exhaustivitatea informațiilor disponibile pe Website. Ca urmare, Prestatorul  nu își asumă nicio responsabilitate: pentru orice imprecizie, inexactitate sau omisiune în ceea ce privește informațiile disponibile pe Website, pentru orice prejudiciu care rezultă din intruziunea unei terțe părți care duce la modificarea informațiilor disponibile pe Website și, în general, pentru orice prejudiciu, direct sau indirect, în măsura permisă de lege, indiferent de cauză, origine, natură și consecință, provocat de orice persoană care are acces la Website sau de imposibilitatea de a accesa Website-ul; de asemenea, pentru utilizarea Website-ului și/sau creditul acordat oricărei informații care emană direct sau indirect din acesta din urmă. În plus, Prestatorul își declină orice responsabilitate pentru orice întrerupere sau funcționare defectuoasă a Website-ului sau orice apariție de bug-uri.

 

Prestatorul nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor de la care se ajunge prin legături (de natură comercială sau publicitară) pe acest site / sau la care se ajunge prin legături de pe acest site (legături de natură comercială sau publicitară). Răspunderea pentru aceste site-uri o poartă în întregime proprietarii acestora.

Este strict interzisă:

-Crearea de legături cu acest site ale altor site-uri sau invers, fără un acord prealabil.

– Încercarea de a interveni, prin orice mijloace, în conținutul acestui site, ștergerea sau modificarea prin orice mijloace a materialelor și informațiilor publicate, sau încercarea/tentativa de a acționa în acest scop;

– Încercarea de a scana, sonda sau a testa vulnerabilitatea oricărui sistem din rețeaua Societății Cusătoria Anei SRL sau accesarea oricăror servere sau servicii din rețeaua Cusătoria Anei SRL care nu sunt publice, fără autorizație explicită în scris din partea societății Cuătoria Anei SRL;

– Încercarea de a interveni în funcționarea serverelor de hosting sau în rețeaua Societății Cusătoria Anei SRL prin orice mijloace, inclusiv atacarea acestora prin “flooding” sau “DOS”;

– Folosirea oricăror adrese de e-mail publicate prin intermediul site-ului pentru distribuirea lor pe liste de mailing sau pentru trimiterea de e-mailuri comerciale (“spamming”) sau pentru orice alt scop în afară de trimiterea de e-mailuri personale justificate, fără acordul scris al posesorilor acestor adrese;

Odată folosita una dintre adresele de e-mail ale Cusătoria Anei, adresa de pe care s-a trimis mailul va face parte din baza de e-mailuri folosita pentru transmiterea de informari sau newslettere.

Violarea oricăreia dintre aceste reguli, precum și a altor reguli legale, atrage după sine răspunderea civilă sau penală.

Putem transfera drepturile si obligațiile noastre în temeiul acestor Termeni către o altă persoană sau organizație. Vă vom anunța în scris dacă se întâmplă acest lucru și ne vom asigura că transferul nu va afecta drepturile dumneavoastră în temeiul contractului. Puteți transfera drepturile sau obligațiile dumneavoastră în temeiul acestor Termeni către o altă persoană numai dacă suntem de acord în scris cu acest lucru.

Termenii și Condițiile pot suferi modificări și pot fi actualizați de către Prestator.

Vă rugăm să verificați periodic secțiunea Termeni și Condiții pentru a fi informați cu privire la aceste posibile modificări.

Ultima actualizare : (16.04.2024).

Cu ce te putem ajuta?